Ich bin nicht ich

2010-12-06 @ 23:18:17
Jag har gått för långt, kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå
I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år
För ljus att nå. Så djupa sår
Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om
Men jag vänder om, än en gång
Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt

Jag är inte mig själv längre. Sen i somras har jag förändrats något enormt både positivt och negativt. Hittar inte tillbaka till mig själv och vet knappt vem jag är vet bara att jag inte är som jag ska vara. Förr var jag alltid den som pratade om allt och inget med allt och alla och höll igång samtal. Idag kan jag knappt starta en konveration med folk jag känner. Jag är inte glad längre och massa andra saker är verkligen inte jag . Samtidigt har jag även funnit nya saker som är jag vilket är skönt men det är så mycket brister att jag ändå inte trivs med mig själv, och trivs man inte med sig själv trivs man inte med något annat i heller och där ligger grunden till de problemen som finns i mitt liv idag. Tråkigt men sant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback