2 december 2010

2010-12-02 @ 22:57:55
Insåg nyss att det inte alls är många dagar kvar på detta året. 2010 som jag trodde skulle bli det bästa har faktiskt varit bra men inte bäst. Det har varit väldigt stora toppar i mitt liv i år och även lika djupa dalar men det är ju så livet är .. Idag har det i alla fall varit en riktigt bra dag! Har varit i stallet mer eller mindre hela dagen för var ledig så jag kunde åka med samantha till vetrinären. Började att hjälpa anna lite med Q och det gick bra sen stack vi och åt lunch innan jag gjorde vid samantha och åkte iväg med henne. Hon blev friskförklarad idag så nu ska jag börja sätta igång henne lite försiktigt :) ÄNTLIGEN!

Nu ikväll har jag bara varit ute och tagit en fika med Bex och Saga och gått en runda. Det är alltid lika trevligt. Resten av kvällen slog jag ihjäl framför tven med en kopp te och en filt. Det var riktigt skönt att göra det efter att ha frusit en hel dag. Kände dock att jag borde gjort lite nytta istället men jag orkade verkligen inte städa mitt rum ;) Det ser ut som att 1a världskriget ägde rum där ... Hoppsan :o


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback