Upp och ner...

2010-04-05 @ 21:26:08

Då var detta lovet också över. Det har varit ett fruktansvärt bra lov med trevligt folk, och ja allt har varit riktigt kul :D Festen i lördags blev sjuk lyckad! Folk jag inte hade träffat på ett tag samt nya människor.. En riktigt trevlig mix! Och... GALET! We like it, eller hur Emmie ? ;)

Nu idag och igår har det inte hänt så mycket.. Bara slappat, alltså kollat på film, myst och ätit gott :) En mysig avslutning på lovet!

Nästa vecka lär därimot inte bli lika kul.. Skolan börjar imorgon.. Matte prov första dagen.. iväg på eftermiddagen på inte så kul saker. På onsdag ska jag till sjukhuset och skit och då är det även 8 år sen pappa dog osv =/ Helt enkelt en stressig och tung vecka framför mig..

Aja, just nu så sitter jag och kollar på 2½ men iaf.. Och undrar över hur vissa tänker. Man åker in och ut ur folks liv. Man blir så jävla besviken på folk när man ställer upp osv själv hela tiden men det enda man blir är utnyttjad! Tråkigt men sant! Så går det tydligen med såkallade vänner.. Finns det ens ngn riktigt vän ?


Kommentarer
Postat av: zophie

jag är din om du är min ;) <3

2010-04-05 @ 21:57:19
Postat av: zophie

jag kan vara din vän om du är min ;) <3

2010-04-05 @ 22:14:03
Postat av: frid

jag är ju din :)

2010-04-06 @ 08:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback