Sol och en underbar häst :D

2010-04-24 @ 16:23:19
Har precis kommit hem från stallet, har varit där sen 9 imorse. Var på arbetsdagen på klubben några timmar och sen åkte jag upp till stallet och fixade där.
Mamma hjälpte mig lite när jag red och Samantha var sjukt jäkla fin idag :D Passade på att hoppa lite med och hon var riktigt positiv till det! Sen att hon dansade fram när jag red var ju bara ett stort plus. Lite bockningar i galoppen annars jobbade hon på bra där med :) Red henne på ett 3-delat D-ringsbett idag och det verkade hon trivas väldigt bra på, skummade fint ur munnen och käftade inte alls, perfekt med andra ord. Så dagens ridning är en sån dag man kan leva länge på :)

Ikväll ska jag hem till brossan och äta osv, hoppas det blir god mat. Sen vet jag inte riktigt vad som händer senare ikväll, det återstår att se :p Men nu ska jag äta något och hoppa in i duschen!

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback