Fullt upp!

2010-04-22 @ 15:56:18
Tjoho!
Har lite tid över till allt slänga ihop ett inlägg nu. Har haft fullt upp med skolan, inlämingar, nat. prov osv.. Har även varit i stallet ganska sent så har inte blivit så mycket tid över till datorn.

Idag har jag iaf haft mitt näst sista nat. i matte, kändes helt okej och lyckades klura ut en del saker som jag inte trodde att jag kunde! Har även lämnat in mitt Solsystems ab, pojken i randig pyjamas analys och sv. novell och hk-arbete idag. alltså har jag fått undan det mesta :) bara musik upg och geografi kvar nu. Fast musik deadlinen är ganska lång så det är inget att stressa med .

Sista lektionen hade vi ett ganska roligt konditions pass på, så jäkla skönt att både vara igång själv och med ridningen igen! :) Dock har jag inte fått reda på hur det är med mitt knä, väntar på besked från röntgen osv inu. Jag har fortfarande jävligt ont med försöker hålla på som vanligt osv iaf.

Lite svordomar då och då när man sitter och rider blir det men det får jag klara mig med :p

I övrigt så går väl ridningen helt okej, samantha och jag är kanske inte helt i 100 % form med hon jobbar på bra och är pigg och glad :) Jag funderar även lite på vad jag ska köpa för stövlar.. troligtvis blir det supreme high rider från Mountain Horse.


Kom gärna med tips på andra stövlar med :)

Frida Stuhr


Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

gillar också de nya mountain horse stövlarna!

2010-04-27 @ 23:24:23
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback