:)

2010-04-26 @ 00:23:04

Ojojoj vilken helg :) Egentligen har det inte hänt något speciellt men har ändå varit en grym helg.. Och jag säger det en gång till, vilken stjärna till häst jag har :D
Så fin som hon har varit denna helgen så kan man inget annat än älska henne och förstår precis varför det var just min stjärna jag fastnade för vid första ögonkastet ! Idag var vi med på vår första träningstävling i hoppning. Hoppade 40cm med det räcker med tanke på att vi inte har hoppat mer än ett fåtal gånger, aldrig en riktig bana och första gången på "tävling". Hon var super duktigt, lite tittig osv med hoppade allt och var lung. Med andra ord det som var målet :) (eller ja, målet var egentligen att hon skulle vara lung på en "tävlingsplats" och det var hon). Bilder och filmen kommer troligtvis upp här om jag inte glömmer det :p Ni får påminna mig! Dock så är det mest från framridningen och framhoppningen men även några språng inne på banan är med. Bättre än inget iaf!

När jag kom hem var jag, älskling och johan nere på gästis och fikade. Det har ju varit så skönt väder hela dagen så passade på att gå ner och sätta oss på deras uteservering. Passade på att prata lite med Zophie med :) Lite tråkigt att hon jobbade så hon inte kunde fika med oss men hon kom iaf ut en stund. Efter det gick jag och alex hem och åt kinamat och tog det så lungt vi kunde, myspys <3




FridaStuhr


Kommentarer
Postat av: Max Lindström

Sicken mjuk gooo tös!

2010-05-06 @ 09:31:43
URL: http://www.pix4chicks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback