Ännu en sömnlös natt.

2010-04-28 @ 03:22:43
You'll never know dear, how much I love you

Hur mycket ska man orka? Ännu en gång är det en sömnlös natt pga min helvetes kropp som har bestämt sig för att vara imot mig. Och att inte kunna sova sätter ju även igång tänkadet som vanligt. Vilket gör det ännu svårare att sova.
Varför skulle jag tvunget bli sjuk just nu ? När det bara är någon vecka kvar i skolan och när Samantha börjar gå riktigt bra igen... Varför.. Det är den största frågan i mitt liv just nu.
Varför är det så mycket som har hänt just mig under livet och hur hade det sett ut om inte allt hade hänt osv . Med andra ord så är det saker jag aldrig kommer kommer få svar på och det gör allt mycket jobbigare . Jag vill alltid vara lika glad och positiv som jag egentligen är.. Men mitt riktiga jag är väl inte lika glatt alltid, försöker i alla fall att vara det. Men i stället blir allt bara så jävla fel. Jag blir inte ledsen, utan irreterad och bitchig men fortfarande ganska låg. Dessutom mot helt fel folk, dom som jag bryr mig om och står närmast mig men inte ens inför dom är jag mig själv till 110 % . När man egentligen bara vill skrika allt vad man kan och sen bara få släppa ut tårarna i någons famn så slutar det med att man skriker lite och får skit men inte en käft undrar hur man egentligen mår. Tyvärr.
alla måste få vara svaga ibland, oavsett om man är världens (psykiskt) starkaste kille på utsidan eller om man är den lilla mesiga tjejen. alla har rätt till att gråta, skrika och må dåligt, och att ha någon där vid sin sida och bli stöttad.
Utan motgångar så når man inga framgångar.

 
Samantha betyder i princip allt för mig. Hon ger mig så sjukt mycket positiv energi och får en att se framåt och vara så positiv så möjligt :) jag älskar henne över allt annat trots att hon är allt annat än söt och duktigt ibland. Det är pga av henne jag har lärt mig att man inte når framgångar om man inte utsätts för motgångar. Livet är en berg-och-dalbana för alla . Tänk om man hade varit glad jämt, då hade man ju till slut aldrig tyckt något var kul. Men är man på botten då och då kan saker bara bli bättre.
Life is a bitch

Kommentarer
Postat av: Max Lindström

3xFin! Fin tös, fin häst och fin bild! Bra ljus och snyggt komp.

2010-05-06 @ 09:33:34
URL: http://www.pix4chicks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback