allt är bara så jävla jobbigt :(

2009-11-24 @ 14:14:08
Hur ska man må ? Jag orkar ingenting längre, är allmänt trött på mig själv.. Når inte alls upp till mina egna krav på hur jag ska fungera och prestera både i skolan, i stallet och ja lite överallt i samhället. Så det blir bara en ond cirkel av allt, ja stannar hemma för att jag mår dåligt, får ångest för att jag inte har varit i skolan/ridit och därför pressar jag mig själv så att jag ska orka med det nästa dag. Gör jag det ? Nej, får då blir det bara ännu jobbigare för jag trycker på mig själv för att jag både vill och måste dit. Men nehe, inte fan kommer jag dit då i heller. Jag mår bara sämre av att sitta hemma men vad ska man göra när man inte har någon ork till att göra det man vill ?

Jag vill göra så mycket men ja har inte ork till det så det ända man blir är bevsiken! Det jag mest av allt vill göra nu är att åka upp till stallet och rida och sen bara lägga mig när och kolla på en film med älskling!

allt är bara så jävla jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Idaa

Ta det lugnt vännen, allt löser sig ska du se<3

2009-11-24 @ 23:27:45
URL: http://idaaperssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback