tråkdag!

2009-03-24 @ 00:51:44
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down

You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down

Blev ingen skola för mig idag då jag lyckades med världens smidigaste sak i morse , 10 p till mig!
Reste mig lite för fort vilket resulterade att jag har mått piss hela dagen.. eller ja, jag sov till 14.00 så efter det piggna jag till :) Har även en låsning i ryggen så har lite problem med att göra en del saker´.. Mamma fick fixa samantha osv idag, tack tack!
Just nu sitter jag och funerar på lite allt möjligt, som att jag måste börja träna..

Hmm, nu har jag inte mer att skriva .. Sjukt tråkig dag.


PUSS !! =*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback