:)

2009-03-18 @ 23:26:53
Har inte alls haft lust till att blogga å jag inte bara vill visa den negativa sidan av mig. Men har mått/mår riktigt kasst så orkar inte blogga om all skit osv,

MEN, idag känner jag mig riktigt glad och har haft en toppen dag! Skolan flöt på utan problem, Samantha gick bra och jag har haft en kulkul kväll med fanny =) Solade sen gick vi en runda vilket resulterade massa skumma men sjukt kul samtalsämne xD haha tur ingen annan gick med och hörde det.. Just nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, peter(min kära bror) får underhålla mig på msn. Håller på att sepa oss i camen,. Alltid kul!
Imorgon blir det shopping med mamma, får se hur det går (a) sen är jag ledig på fredag så kommer åka till lj-hed och bli fotograferad osv.. Sen får jag se vad som händer på kvällen .

Pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback