vad är det som händer !?

2009-07-12 @ 23:42:08

Jag borde egentligen vara super nöjd med mitt liv.. Världens underbaraste pojkvän, superfin häst, nice med kläder osv.. Men det är så mycket under ytan som inte syns, hade jag själv visst hur jag mår hade jag nog försökt förklara det men det funkar inte... För jag vet inte hur jag mår!! Ena sekunden är jag glad och andra är jag nerstämd eller sur.. Om jag hade försökt att inte tänka på allt som händer runt om mig hade det säkert underlättat men det är inte alls lätt att göra det, det är snarare omöjlig. att försöka tänka positivt hela tiden är en av dom svåraste sakerna som finns!
Det är iallafall tur att jag har samantha och alex... Visst är det mycket jobb med Samantha men hon ger också en så mycket positiv energi! Utan alex vågar jag inte ens tänka på hur mitt liv hade sett ut,  jag har sagt det innan men säger det igen.. Han är helt underbar :)

Nu ska jag iaf sova eller något... ny dag och nya tag imorgon. Natti Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback