ojoj en heldag i skolan!

2009-01-29 @ 00:17:00
Dagen idag har bara rullat på!
Först skolan, hem o sminka sig, hbg, my osv.


Skitkul :D
efter skolan åkte jag och Sofie in till helsingborg och shoppade lite. Sen tog vi en fika på EH med.
När jag kom hem var jag hemma 20 min sen gick jag ut med My i några timmar.
Kallt som in i men resade huvudet på massa tankar.
Alltis skönt att få göra det. Sen måste jag bara säga att höjdrädd frida + tak = ingen bra kombination :S
Btw, jag tappade min mobil i en skål med glass . 10 p till mig!
Menmen, nu sitter jag här igen och borde egentligen sova. 
Pigg som vet inte vad eftersom att jag dricker för mkt te på kvällarna..
Eller så farligt är det inte. Men det är ju gott (a)
Det är nog alla trevliga människor som gör att jag sitter framför datorn istället för att sova.
ha det, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback