Du Wirst Für Mich Immer Heilig Sein

2009-01-28 @ 00:05:02

Första dagen i skolan på läääääänge.
Jag är förtfarande sjuk men kan ju inte sitta hemma hela tiden. Så nu går jag iaf till skolan och gör så mycket jag orkar.
Dagen började med hemkunskap PROV... Wiiihooo vad kul >.< sen gjorde vi semlor .
Mina blev riktigt goda fast att jag inte brukar tycka om semlor.
Sen har det väl inte vatt så många fler seriösa lektioner mer än matten. Jag och tina satt i aulan och jobba för hon har brutit armen så fick skriva till henne med..
Mamma har pratat med katerina och tobbe med ,.. Så nu vet iaf tobbe varfö jag är borta så mycket osv.
Inatt har jag legat och kollar på en TH video. MINNE <3
Lyssnar inte ens på dom längre men deras texter är fan i mig(ursäkta språket men det är MIN blogg ;)) klockrena.
Lyckas alltid få in ett klockrent budskap i VARJE låt. Det är inte många band som klarar det..
jaja, th tiden är over and out för min del och det är jag glad för!
Igår städade jag mitt rum, tog 3 veckor att få tummarna loss och göra det :o fy fan, det va inte alls kul...
KLÄDER ÖVERALLT!!
Jag önskar att jag va pedant ibland.

Diesel mår bra men har sparkat sig på höger bak så det är svullet..
Inte bra att busa för mycket i hagen.
Hon blev tömkörd för första gången idag och det gick finfint.. Min tjej är fiiin <3

Hmm, bra jag är på att skriva.. allt hänger ju ihopa SÅ bra :O noot!
Men som sagt, det är en blogg. jag skriver det jag får upp i huvudet :)


Du wirst für mich immer heilig sein
Spola tillbaka tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback