Snart nyår! :)

2009-12-29 @ 11:03:47
Här sitter jag i min ensamhet uppe hos alex, håller på och tvättar... SÅ JÄVLA TRÅKIGT, och irreterande pga grannar som tar ens tid -.- .
Har fortfarande inte internet hemma så kan som sagt inte blogga osv. Annars händer inget speciellt. Hade dock en ruskigt grym fest på juldagen. Håller även på att sätta igång Samantha efter 4 veckors vila, hon är lagom överladdad ;)

På tal om något helt annat, i övermorgon är det nyår fyfan vad detta året har gått fort! Blir förfest med tjejerna sen drar vi ner till pågarna och resten av gänget, hoppas det blir en kanon dag :D

Men nu ska jag forsätta med min lilla städning så blir Alex glad när han kommer hem från jobbet.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback