2a december

2009-12-02 @ 23:30:52

Okej, det snöar! Tobbe och alex skriker ja, vad gör jag ? Jag skriker nej, jag hatar snö! Det är mysigt sålänge det ligger orört på marken men det tar typ 3 sekunder sen är den förstörd, blir slask och massa annat skit.

Men det är skitsamma för man kan ju ändå inte göra ngt åt väder och vind.

Nu ikväll var jag ute och gick med Tobbe en låååååång runda, alltid skönt att då runder och prata! Sen gick vi upp till alex en runda, öppnade kalendern och sånt :p

Skolan rullade på idag med, började senare och slutade tidigare... Så borde det vara oftare! Hade 2 no pass, eng och so så helt okej ämne :) Nu sitter jag i sängen och har precis pluggat hemkunskap, fast fattade typ noll för är så jävla mycket andra tankar som snurrar runt i mitt huvud. Det blir ju inte direkt bättre av att min rygg och mitt knä har säckat ihop totalt igen..

Ibland känner man bara sig så jävla misslyckad, typ nu.

Resten av dagen har jag varit glad och positiv till allt, samantha gick som en klocka, skolan var inte spec jobbig, kul att träffa tobbe och älskling osv. Det är precis som att när man kommer hem och tar det lungt så försvinner all ork ut ur en och man blir bara då nere :s

Menmen, that's life. Nya tag imorgon!

Så, sov gott :)

(klickbar bild)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback