1a december, forts tis

2009-12-01 @ 18:26:00

Kom precis hem från stallet, fick stressa lite för att hinna rida innan träningarna drog igång.

Samantha gick iaf skitbra idag med, en liten bockserie för det är såååå jobbigt när man ställer lite högre krav :p Hon ryggade även för första ggn under ryttare, hon har iaf inte gjort det sen hon blev min men tror inte hon har gjort det innan i heller. :)

Skolan funkade också bra idag, gjorde klart 2 arbete och ett prov! Så nu är det bara ett hk-prov kvar. Nu ska jag äta och efter det ska jag upp till ankan för hon fyller år. Sen senare ikväll ska jag väl upp om till alex :D <3

Just det, det är ju 1a december idag, inte alls långt kvar till julafton fast julen är inte min favorit högtid så längtar mer till nyår :p Det är lite mer jag!

 

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback