PAIN IN THE ASS, ibland blir man bara så trött..

2008-09-29 @ 19:24:58
Är så sjukt trött på allt skitsnack! Visst alla snackar skit men jag orkar inte med att vissa är så sjukt falska! Idag är det en riktig PAIN IN THE ASS dag.. . Skolan va sjukt tråkig och jag mådde skit, huvudvärk and stuff. Men det gick iaf bra på idrotten :) Alltid ngt iaf.. Har hemkunskaps prov imorgon så det blir väl plugga satan och efter det göra fysik saken :S Bla, bla, bla. När jag kom hem så käkade jag och sen fick jag ett sms av putte, han har i-landsproblem >.< Så för att han ska få svar på sin fråga frågar jag er detta:

Var finns det snygga hoodies för ca 300 kr till killar/män !?  ¨

Så ringde iaf honom och lyckades underhålla mig med det i en halvtimme ^^ Sen var det bara att byta om och åka till stallet och fixa lite. Började regna så red inte idag.. o.O Efter det stack jag och mamma och handlade lite mat.. TRÅKIGT VÄRRE! Och som ni kanske har fattat mår jag inte 110% bra men mår inte dåligt i heller. Blir bara sjukt besviken på vissa och känner att jag behöver vissa just nu med.
"I think i need a hug !?"
(Kollade på shrek igår och den söta åsnan säger det då, så jag är lite wannabe honom ^^ )

Men nu ska jag plugga och så. Sen ikväll ska jag se det programet om Berny Blue, 22.00 på svt2 !

Ciao, ha en bra kväll :D



Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja verkligen :D

tackar så hemskt mycket!

2008-09-29 @ 22:38:28
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback