Forts. Pain in the ass..

2008-09-30 @ 00:06:56
Sitter just nu med HK boken i handen. Har dessutom datorn i knäet och den e så jävla varm att jag svettas :O Okej, nästan iaf ;) Blää, denna dagen är fan en ÄKTA pain in the ass dag som jag sa innan.

Kollade på dokumänteren om Berny Blue innan ikväll, faktiskt ganska intressant! Sen har jag inte gjort så mkt mer, jo käkat!

Och just det, jag fick en fråga innan idag vf jag nästan alltid skriver Frida B. Stuhr eller bara Frida Stuhr. Kan väl börja med att B. står för berglund. Och anledningen till att jag i princip bara säger Stuhr är för att jag tycker mkt bättre om det och för att det har blivit en del av mig! Kalls jag inte Frida så blir det Stuhr och lite då och då även Cassie! Så nu vet ni det med. Nu ska jag fortsätta med det som är så underbart som HK och fysik pluggande.

Ciao, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback