Nervöst, men helt underbart <3

2008-10-10 @ 22:24:21
Gud, vet inte hur jag ska beskriva denna dagen för att inta avslöja för mkt. Men har iaf varit grymt nervös inför denna dagen :O
Men det gick finfin u.a! :D
Jag är helt överlycklig, ÄNTLIGEN :')


Något som tyvärr inte gick lika bra var mitt fysik prov, har frågat om jag får göra ett omprov :O Vilket jag kommer få om jag vill. Liksom vem vill inte se en chans att förbättra sitt betyg ?! Men att sitta och skriva ett prov idag var ju ens patetiskt att jag försökte >.< Men vaffan, dom dagarna behöver man med :P
Nu ikväll har jag varit hos margit och gösta. Hehe , kollade på "farmors" kläder och fick en sjal av henne ;P Snällt :) Bild kommer kanske senare..



Nu ska jag kolla på idol, på internet dådå .


CIAO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback