Lördag !?

2008-10-18 @ 13:33:54

Har nyss städat rummet o.O Nästan stolt över mig själv för jag HATAR att städa. Ingen aning om vad som kommer hända idag, är inte så där supergals idag... Man blir bara så trött på vissa. 
Igår va det tjejkväll hemma hos hanna flinck, kulkul :) Och innan dess färgade jag håret. La i bruna slingor så att vi slapp blondera utväxten, måste spara på mitt hår. Det sliter ju sjukt mkt att tvätta och platta håret varje dag fast att jag har bra skydd osv :S Men så är det när man är i stallet, det blir skitigt!
Klippte även det lite, mer uppklippt än innan, men vill ha det ännu mer uppklippt xD

Kass bild menmen, uppdaterar nog ikväll med =)

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Louice

Håret blev snyggt (Y)

Vad bra att vi snacka om blogg igår hehe nu kommer vi vara uppdaterade varje dag, med bådas hjälp till varandra ;)



coolt att din häst kallades diesel som min hund ;) hehe fast min har med Z :)

2008-10-18 @ 14:41:06
URL: http://louiceraa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback