Kaos, shopping och blö.. Jag vet inte vad jag ska skriva.

2008-10-12 @ 23:12:25
Ännu en dag med shopping, kulkul
Helgen har väl varit sådär, ganska tråkig och seg faktiskt.
Verkar som att jag håller på att komma in i en "vikt" period igen :S Äter typ bara en gång om dagen nu. HELT JÄVLA SJUKT!! Fattar inte vad jag håller på med, men äter jag mer mår jag bara sjukt illa. Ska egentligen inte gnälla över en sådan sak, men det är verkligen inget kul.
Men jag tror att jag vet varför jag blir så. Antagligen för att det är så himmla mkt som händer nu, vet inte riktigt hur jag ska må. Ena timmen är jag super glad osv. och andra är det inte alls bra. Det är lite kaos i mitt huvud imellan åt, men detta ska säkert med bli bra :D

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, och det jag skriver blir inte alls bra. Är ganska tankspridd om man säger så.

Jaja, nu ikväll har jag iaf varit ute med Robin och Tobbe, det var ganska kul =)

Nu ska jag bara chilla, snart dax för mig att sova.

CIAO! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback