Hoppsan :O

2008-10-16 @ 13:01:23
Som ni kanske märker har jag blivit vääääääldigt dålig på att blogga :O
Just nu sitter jag och har svenska på ett av mina arbetspass och det är sjukt tråkigt. Skriver om spelar död :O


Spelar Död

Kim är en tonårskille som blev adopterad av Kristin och Jim från Vietnam när han var 11 månader gammal. "Kimme" som han kallas är förälskad i Tove och gör det mesta för att hon ska få intresse för honom. Ett tag verkar det som att dom kommer ganska nära varandra och verkar som att dom är ihop, men det är dem tydligen inte. Kim och hans gäng är intresserade av fåglar och cyklar ut på olika äventyr då och då. En dag bestämmer dom sig för att cykla till en skog och kolla på ett tjäderspel. Påväg till skogen stannar dom hos Toves farmor och fikar osv. När dom kommer fram till skogen märks det ganska fort att dom inte åkte dit för att kolla på tjäderspel som det var meningen från början, dom åkte dit för att festa! Det börjar med att en del av gruppen försvinner och kommer inte tillbaka den dagen. Dagen efter att gänget kom till skogen ska Tove och Kimme möta Criz och hennes hund Ronja. Men Kimme och Tove går vilse i skogen och hittar inte till vägslutet där dom skulle möta Criz och Ronja, men det gjorde inte så mycket då Criz är känd för att komma sent och gjorde även det denna gången.


När dom kommer tillbaka till lägret är alla dom som har varit kvar på berget ordentligt berusade och undrade var alla hade varit.

Efter det blir inget sig likt, Kimme tackar nej till att röka på(hasch) och dricka alkohol. Då får han bli deras slav och blir brutalt misshandlad. 


jag var tvungen att lägga in det för annars kommer jag inte komma ihåg det :O Och det ska vara klart tills imorgon så får jobba hemma >.<




CIAO :)

 

Kommentarer
Postat av: alice

awh din stackare. spelad död suger ..

<3

2008-10-16 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback