Diesel,jobb,kompisar..

2008-10-30 @ 00:57:17
Jobbade en stund i förmiddags. Väldigt chill, hade typ inget att göra. Men det är inte så kul om man inte har ngt att göra. Menmen, pengar är alltid kul ;p När jag slutade åkte jag upp til Diesel och fixade hos henne och sånt. Hon gick bra idag med, men jag red inget vidare, har fått ont i min rygg igen :S Men inte hennes fel att jag lutar mig fram, det beror på att det inte spänner i hela ryggen när jag gör det. Mamma ska iaf fixa tid hos kiropraktor nu.
Ikväll har jag varit med Julia en stund. Sen gick jag ut med tobbe och robin igen. Satan vad allt det var ute :O
Menmen, ska sova nu.

Bilder från idag.. 4 ggn jag rider henne.
(som sagt, red iget vidare bra idag...)
   Diesel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback