Söndag.

2008-11-09 @ 22:31:24

Allt är i tusen bitar just nu!
Verkligen allt har gått imot mig idag.
Mår bara allmänt dåligt och orkar inte göra ngt.
Fars dag idag, vilket inte alls är kul,
Det gör mer ont än vad många tror att höra om vad ni har gjort för att fira det osv.
Och vissa är bara så jävla klantiga med,
ex. "Vad har du gjort imot din pappa idag?"
Det är ju precis vad man vill höra.
Jag är bara helt tom,
Det är så sjukt mkt som händer runt om mig just nu.
Nästan allt klabbar.
Menmen, det finns såklart positiva saker med! :)

Och grattis till Putte som fyller 17 år idag, du betyder grymt mkt för mig vännen! <3



Kolla även www.samanthafux.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild (:

2009-01-02 @ 17:46:46
URL: http://nobody.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback