Lördag. Does you mother know?

2008-11-09 @ 17:35:12

Gårdagen var fan perfekt (y) <3

Börja iofs med att jag försov mig och fick stressa som en jävel för att hinna släppa ut hästarna osv innan jag skulle ta tåget med sofie imot hbg. Men vi kom iväg och hann även med bussen till filbornaskolan! Var på öppet hus där men tröttnade ganska fort (a) Så vi åkte in till stan igen för att shoppa. Massa folk för det va tydligen gränslösa dagar eller vaffan det hette. Blev iaf en vinterjacka, spray, smink och lite annat smått och gott. Jag lyckades även skämma ut mig och sofie. Det var en duva som lyckades flyga  framför mig, så jag fick panik.. Håller för ögonen och skriker RAKT ut HÖGT som fan! Allt liksom stannar upp och kollar åt mig och sofie som vid detta laget har börjat asg xD Lyckades med massa andra saker med ;D
Inne på knutan var där en massa snygg telenor sak, så sofie bara FRIDIS!! SNYGG TELENOR.. Hmm, diskret ? xD Så nu ska vi dela han och robin b varannan dag ska vi ha dom (vi är alltid helt seriösa med)(y) Åt osv, äckligt jobbiga småbarn bredvid oss >.< skrek typ hela tiden.. Sen blev det ut och fortsätta shoppa.. Efter ett tag gick vi till knutan igen och köpte varsen chai på EH(fett god, har bara druckit det på ett annat ställe innan.. ) Sen tog vi tåget hem och där träffa vi en tjej som sofie jobbar ihop med.
Tack för en kul dag :D


Sen på kvällen blev det en massa saker med Hanna, Lina och carro! Fy fan vad kul vi hade!!
Does yor mother know that your out?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback