Fredag. (egentligen lördag)

2008-11-08 @ 01:10:45
Sitter just nu med laptopen på DATORBORDET. l
Jag lovar, den är alltid annars i mitt knä. Har dessutom lyckats bli beroende av den.
suck
Klockan är just nu 00.46 och jag måste snart soooova.
Släppa ut hästarna 9 sen direkt ta tåget till hbg.
Öppet hus på filborna med sofie :D
Många tycker säkert det är fett onödigt att jag redan har börjat fundera på vad jag ska välja,
men ett år går fort, JAG LOVAR!
Just nu lutar det åt media på filborna pga att man kan välja ridning som individuellt val där.
PERFEKT!
Hålla på med mina 2 största intresse i skolan.
NAJS!
Öh. Jag har dessutom bilivit dålig på att blogga..
Illa illa >.<


IDOL

Johan:
Liknar mer och mer en tjej.
Fattar inte att alla ÖSER beröm på honom..
Liksom, hur fan kommer det låta när han kommer in i målbrottet :S ?
MEN, han väljer jävligt bra låtar!
Och hans kläder var riktigt snygga ikväll!
Därimot så är hans frisyr riktigt wannabe min xD
När den är som den ska vara sas.
har växt ut på tok för mkt nu och jag har fler mörka slingor.
POISON <3

Lars:
Tråkig och platsar inte riktigt in i idol.
Han åkte ut idag och det tyckte jag FAKTISKT var rätt!
Antagligen kommer han komma längre utanför idol.
Om han får hålla på med sin egen musik!

Anna:
Missa tyvärr henne för jag var på ica :O
Pinsamt!

Robin E:
ÄNTLIGEN rocktema <3
Han gjorde sin låt sjukt bra och han är HELGRYM!
Blev verkligen inte förvånad över att han fixade detta så bra.

Robin B:
Kan inte beskriva med ord vad jag tycker om honom.
Grym röst, fixade att röra sig på scenen ikväll osv.
Han är min favorit på HÖÖÖÖG nivå.
Inte trodde man att han var en riktig rocker!
Sjukt bra var han ikväll =)
Han har ju tyvärr hängt löst 2 ggr men hoppas inte det blir fler.
All lycka till honom i IDOL.
Dessutom är han SJUK snygg ;p
Så ja! Min IDOL 2008
Dude looks like a girl, var det så låten hette? :P

Alice:
Supersöt tjej och även hon fixade att rocka loss.
Valde även en av mina favorit låtar =
ETT RIKTIGT STORT PLUS!
Kläderna var helt ok och hon har najs ben :)
Hon vill vi se mer av!
Tuff och som sagt söt tjej.

Kevin:
Han förvånade mig idag!
Riktigt bra låt val som han dessutom gjorde helt kanon.
Är är så positiv till allt och verkar super trevlig!


HELT KLART BÄSTA IDOL AVSNITTET I ÅR!
Hoppas på ett bra tema till nästa vecka :)


Men ska sova nu, hugs <3 01.10

Går tyvärr inte att ladda upp bild just nu :S




Kommentarer
Postat av: alice

absolut bästa avsnittet :)

2008-11-08 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback