Hemma kväll :O

2008-03-23 @ 23:15:25
Jahapp, det blev en hemma kväll ist. Menmen ska dit nästa gång.
Har varit hemma hos My och förfestat med dom och sånt, kulkul ;)
När dom skulle vidare gick jag hem och var social på msn, städade mitt rum och nu ska jag kolla på Supersugen.. Hoppas fan att den e bra :P

Imorgon så kommer det typ bli en stressig dag, det kom jag på innan..

Typ

Stiga upp och göra mig iordning
Släppa ut hästarna och fixa Lacci
Åka till Ystad ( weei 15 mil enkel resa)
Hämta  mormor så hon kan följa med till svarte.
Göra en sak i svarte *håll tummarna* :D (ska försöka träffa Lisse oxå <3)
Lämna mormor igen
Åka hem (weei 15 mil till.. BLÄÄ)
Duscha och göra vid mig igen.
Träffa lite trevligt folk =)

och efter det vet jag inte..  ;P



Håll tummarna för mig imorgon..

(för julia oxå, hon ska tävla ;D)

nu ska jag kolla på supersugen :P


God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback