Hopplös.

2008-08-20 @ 22:35:46

"Benen skakar, rösten darrar och ögonen fylls av tårar. Paniken är påväg tillbaka, jag vet inte vad jag ska göra längre. Att gå upp på morgonen och tänka "ännu en meningslös dag" är kanske inte det man vill? Det ända jag vill är att komma här ifrån så fort jag bara kan. Men hur !? Jag är fångad i ett helvete, feejkar ett leende som folk tror är äkta. Men bakom det är jag i tusen och åter tusen bitar. DU är min enda utväg men det verkar inte som att du har försått det ännu. Men jag lovar dig en sak, den dagen jag säger vad jag tycker om dig kommer. Jag ska bara vara redo att själv berätta det. Det ända jag vill är att känna mig älskad.
Men tills dess så kommer jag vara som jag är, och det får både jag och alla andra acceptera. "

© Frida Stuhr.

Det e så det känns, hopplöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback