:: FÖRLÅT ::

2008-04-01 @ 15:34:41
Har tyärr inte kunnat uppdatera på några dagar :/
Har ifos inte gjort så mkt dessa dagarna.. Bara i söndags, då tränade jag för KG med Lacoste. Det gick helt ok. Var ju inte planerat att jag skulle träna för honom så jag hade ridigt ganska 'hårt' dagarna innan. Men Lacke känndes fin och så så det var kul =)
Bilder kommer antagligen senare ^^

Har börjat i skolan igen efter lovet och det e ganska segt, men skönt att vara igång igen.  Lalal lyckades försova mig i morse,, Vaknade kl 08.00 och jag måste gå 08.10.. Så det var snabbt på med kläder och äta fort som fan.. MEN jag kom i tid, trots att jag gick xD
Sen att jag har liknat ett jävla spöke i skolan(=osminkad) är ju en annan sak.

Just nu sitter jag här och dricker te och käkar muffins, ska snart byta om så att jag kan åka till stalet.. Hade tänlt att rida lite dressyr idag.

image26
Ignorera mig.. Kolla på lacci ist ;P

Kommentarer
Postat av: Mr. Eckers

Hej!

Svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1207055771_april_april.html

Tack för din medverkan och ha en trevlig dag.

Mvh

Mr. Eckers

2008-04-01 @ 15:41:15
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Rebecca

smink är överskattat ;)

(www.rebeccasblogg.se)

2008-04-01 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback