- Stuhr || <3 !?

2008-04-14 @ 18:28:38

Han inte gjort så mkt veckan som har passerat.. Har inte haft ork till något..

6 år sen pappa dog och han skulle ha fyllt 50 år förra veckan så var mkt sånt :S
I fredags åkte jag till kristianstad och åkte  till ystad därifrån.. Var på graven och åt hos mormor och lite sånt..
På kvällen hämtade vi Julia så vi flummade på som FAAAN.. Eller ja.. vi vaknade till typ 3 opå natten och började bli pigga då xD Vadå vända på dygnet??

Lacoste är rijktigt pigg och hoppar bra nu, kulkul..
 Ganska mkt tävlingar nu ^^
Idag har jag bara varit nere hos ankan och klippt mig, ska snart ut och springa tror jag.. Började med det igår och ska försöka göra det sön- tors. ;) Måste fan ha bättre kondis..

image30


Frida B. Stuhr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback